روز جهانی موسیقی سال ۲۰۲۰ یا Ftete de la Musique

همایون شجریان و عبير‌ نعمه⁩
همایون شجریان⁩ و ⁧عبیر‌ نعمه⁩ خواننده لبنانی «مرغ سحر» را بازخوانی کردند
تیر 4, 1399
ارکستر فیلارمونیک
ارکستر را بشناسیم ؟
تیر 4, 1399

روز جهانی موسیقی سال ۲۰۲۰ یا Ftete de la Musique

آموزش موسیقی پاپ کلاسیک و سنتی

روز جهانی موسیقی یا Ftete de la Musique یک جشن سالانه است که در تاریخ ۲۱ ژوئن به منظور احترام به موسیقیدانان سرتاسر جهان برگزار می شود. بیش از ۱۲۰ کشور جهان با برگزاری کنسرت های عمومی رایگان در پارک ها، خیابان ها، ایستگاه ها، موزه ها و سایر مکان های عمومی، روز جهانی موسیقی را جشن می گیرند.

در این روز نوازندگان تشویق می شوند که در فضای عمومی بنوازند. روز جهانی موسیقی توسط وزیر فرهنگ فرانسه، ژاک لانگ (به فرانسوی: Jack Mathieu Émile Lang)  و همچنین موریس فلور، آهنگساز فرانسوی ، روزنامه نگار موسیقی، تهیه کننده رادیو، مدیر هنری و مجری جشنواره، در روز انقلاب تابستانی در پاریس در سال ۱۹۸۲ تأسیس شد. روز جهانی موسیقی برای همه مردم جهان است، که می توانند از آن لذت ببرند.

زمانیکه هدفون به گوش دارید و در خیابان راه می روید لذت می برید شما تنها نیستید. موسیقی این توانایی را دارد که روحیه شما را بالا ببرد، دنیای شما را زیبا کند. بدون شک باید روز جهانی موسیقی جشن گرفته می شود گسترده و گسترده تر! آهنگ مورد علاقه خود را بنوازید (پرده های خود را بنوازید).همه در این جشن می نوازند و می رقصند. این یک فعالیت آرامش بخش روح نواز است !

 

دیدگاه ها بسته شده است