ساز و آواز با طنین دلنواز

آواز خواندن مهارتیست بر اساس ماهیچه های صوتی و  مهارتی گفتار و کنترل آن که بیش از توانایی صحبت کردن است. اگر میخواهید خواننده خوبی شوید باید بتوانید از تنفس خود به درستی و با قدرت استفاده کنید تا با رزنانس بالا بخوانید تا از گام و نت صحیح خارج نشوید. آواز خواندن بسیار روح نواز و همچنین اگر به طور صحیح انجام شود با دنیایی از عشق و تشویق همراه خواهد بود.

آواز با طنین دلنواز

مدرسین

لیست مدرسین آواز و صداسازی طنین دلنواز
– آقای موئیدی
– آقای یزدانی
آیکون دوره های آموزشی طنین دلنواز

برنامه آموزشی

شنبه تا پنج شنبه ۱۰ صبح الی ۹ شب
شعار و لوگو طنین دلنواز

چگونه آواز یاد بگیریم ؟

اگر می خواهید یاد بگیرید که چگونه آواز بخوانید، باید روزانه تمرین کنید. خواندن روزانه به میزان قابل توجهی کمک خواهد کرد، اما اگر یاد نگزفتید، هنوز روش هایی وجود دارد که می توانید به تنهایی یاد بگیرید. زمان خواهد برد، اما شما فقط باید با انجام مراحل ذیل ، نتایج را به سرعت مشاهده کنید. توصیه های طنین دلنواز برای خواندن را یاد بگیرید.در صورتی که تمایل به آموزش دارید مدرسین آواز طنین دلنواز همراه شما خواهند بود.

با تمرینات تنفسی شروع کنید !

شماره 1 طنین دلنواز

تمرینات تنفسی به شما امکان می دهد تا میزان و مدت زمان آواز خود را بهتر کنترل کنید. جای تعجب ندارد : خوانندگانی که بتوانند نفس عمیق و مداوم بکشند، هنگام  آواز بهتر از صدای خود را کنترل میکنند و کمتر خارج می خوانند. تمرین باز کردن گلوی خود را انجام دهید. مانند یک ماهی که از آب بیرون میافتد، فک را باز کرده و نفس بکشید. با انعطاف پذیری عضلات خود را کنترل نمایید. قبل از گرم کردن صدا، با استنشاق چند نفس عمیق شروع کنید. تصور کنید که هوا در حین نفس کشیدن بسیار سنگین است. اجازه دهید نفس کاملا داخل دیافراگم شما شود. همچنین چندین بار دم و  بازدم  را تکرار کنید.

آواز و صداسازی طنین دلنواز

اول صدای خود را برای آواز آماده کنید !

شماره 0 طنین دلنواز

آکورد های صوتی شما همان عضلات گردن و سیستم بدنی شما هستند و قبل از انجام هرگونه وزنه برداری نیاز به کشش دارند. می توانید به طرق مختلف صدای خود را گرم کنید. مقیاس های اصلی خود را که از C وسط شروع می شود، تمرین کنید و قبل از حرکت به صورت نیمه پائین بخوانید. قبل از آواز خواندن خود را تحت فشار قرار ندهید و سعی کنید آهسته بخوانید. همچنان که به گرم شدن صدا و گلوی خود ادامه می دهید، می توانید تمام نت های موجود در مقیاس را بهتر بیان کنید. یادداشتهایی که با عنوان C-D-E-F-G-F-E-D-C شروع به کار می کنید و برای هر مقیاس جدید یک یا نیم پرده به بالا یا پایین بخوانید.

آواز و صداسازی طنین دلنواز

آهنگی که دوست دارید را آواز بخوانید !

شماره 2 طنین دلنواز

موسیقی دلخواه خود را بدون خواننده دانلود کنید و اطمینان حاصل کنید که موسیقی بی صدا است و صدای خود را ضبط کنید. بعد از اتمام خواندن، بررسی کنید که آیا شما در حال آواز خواندن روی نت میخوانید یا نه. همچنین بررسی کنید که آیا شما هستید !؟ واژگان را بیان کنید، به خصوص مصوت ها، به وضوح. در ابتدا، کلمات را بیش از حد بیان کنید. واقعاً در بیان درست آنها تمرین کنید. تنفس صحیح قطعات صوتی سخت به شما کمک می کند تا در مدت زمان طولانی تر صدای خود را به بهترین شکل در بیاورید. برای این کار باید نفس گیر قوی داشته باشید.

آواز و صداسازی طنین دلنواز

دامنه صدای خود را پیدا کنید !

شماره 2 طنین دلنواز

دامنه صدای شما معیاریست که شما می توانید بین کمترین و بالاترین نت های خود بخوانید. هر تعداد مقیاس موسیقی کلاسیک را امتحان کنید (می توانید آنها را با یک جستجوی ساده آنلاین پیدا کنید) و ببینید که کدام نت را در پایین و کدام نت ها را در بالا می خوانید.

آواز و صداسازی طنین دلنواز

دنیای موسیقی

بدون موسیقی یک جایی خالی در زندگی احساس می شود.آموزش موسیقی را فراموش نکنید.

مقالات دنیای موسیقی

همه میدانیم عمق تجربه و مهارت از دانش حاصل می شود و مطالعه در هر حوزه ای بهبود زیادی در ارتقاء سطح تخصص آن حوزه نموده و نقاط مبهم و ناشناخته را نمایان میکند.آموزشگاه موسیقی طنین دلنواز بصورت ماهانه مطالبی مفید برای افزایش سطح علم موسیقی هنرجویان و کاربران گرامی در این بخش می آورد.

مطالب ترجمه بوده و یا به قلم اساتید برجسته آورده شده است.

نت و آهنگ های آموزشی

از این بخش می توانید نت ها و آهنگ های دلنواز به یاد ماندنی و دلنواز را دانلود نمایید

با توجه به فلسفه آمورش موسیقی موسسه و تعهد به هنرجویان گرامی در خصوص ارائه امکانات آموزشی نت های آموزشی در این بخش در برای دانلود دسترس شما قرار خواهد گرفت.دقت بفرمایید در صورت نیاز نت آهنگ درخواستی خود را ارسال بفرمایید تا پس از تولید نت توسط مدرسین در این بخش قرار گیرد


    همین حالا ثبت نام کنید

    طنین دلنواز در سریع ترین زمان ممکن پاسخگوی شما خواهد بود

      ساز تو طنین دلنواز تو

      آدرس : خیابان جردن (نلسون ماندلا)، کوچه گلخانه، پلاک ۱۱٫۱، ساختمان گلسان، طبقه دوم، واحد های۳ و۴

      خط ویژه : ۹۱۰۳۵۱۶۳